Seminārs tūrisma jomas pārstāvjiem piekrastes teritorijās 09.11.2021. plkst. 11.14

16. novembrī notiks projekta «JŪRA VISU GADU — Piejūras dzīves stila tūrisma veicināšana» semināru cikla noslēdzošais pasākums tūrismā iesaistītiem uzņēmējiem un tūrisma veicināšanā iesaistīto pašvaldību un citu organizāciju darbiniekiem Latvijas piejūras teritorijās.
Šī Zoom semināra mērķis ir paplašināt piekrastes teritoriju uzņēmēju (īpaši tūrisma uzņēmēju), tūrisma veicināšanā iesaistīto pašvaldību un citu organizāciju pārstāvju redzējumu un izpratni faktoriem klientu apkalpošanas procesā, kas nosaka, kāpēc klients izvēlas vienu vai citu piedāvājumu (produktu vai pakalpojumu) un kāpēc viņš atgriežas atkārtoti; seminārs sniegs zināšanas, praktiskus piemērus un ieteikumus, ko ņemt vērā uzņēmuma / iestādes iekšējās kultūras veidošanā, kāpēc ir būtiski attīstīt gan vadītāju, gan visu pakalpojuma sniegšanā iesaistīto cilvēku emocionālo inteliģenci (kā tas var palīdzēt – vai tieši otrādi «iegriezt»), cik liela praktiskā nozīme un kāda loma ir reputācijai, uzņēmuma identitātei un vērtībām lojalitātes veidošanā un ilgtermiņa attiecību «klients – pakalpojuma sniedzējs» saglabāšanā.
Seminārs «Klientu apkalpošanas kultūra un lojalitātes veidošana» norisināsies Zoom vebināra formātā 16.11.2021. no pl. 10.00 līdz 16.00, tādējādi ļaujot pieslēgties no jebkuras vietas. Vebināra laikā kopīgi meklēsim atbildes uz jautājumiem: kā cilvēki domā (kā saprasties un būt saprastam), kā uzņēmuma / organizācijas iekšējā kultūra ietekmē klientu piesaisti un noturēšanu, kā emocionālā inteliģence var palīdzēt klientu apkalpošanā un peļņas paaugstināšanā, kā izpaužas identitātes un piederības fenomens u.c.
Vebināra darba kārtība apskatāma šeit: https://tinyurl.com/d66mb6jp
Vebināru vadīs Mg. HR Inese Sila, sertificēts profesionālais koučs, cilvēkresursu vadības eksperte, lektore, trenere, GENOS emocionālās inteliģences testa praktiķe. Inese ir līderības meistarklašu vadītāja, personīgās izaugsmes un biznesa trenere ar vairāk kā 25 gadu pieredzi personāla vadībā, t.sk. uzņēmumiem, iestādēm un personām palīdzot izprast cilvēku tipoloģiju, emocionālās inteliģences un reputācijas nozīmi savu darbības jomu un lojalitātes veicināšanai, kā arī klientu skaita palielināšanai un peļņas paaugstināšanai.
Vebinārs ir bez maksas, taču pieteikšanās ir obligāta, aizpildot pieteikuma veidlapu šajā saitē: https://tinyurl.com/2be7yx4d
Marika Rudzīte-Griķe
Dalies ar šo rakstu:
Lai ielogotos sistēmā, izmanto kādu no sociālajām pasēm: